Kurumsal Servis Yönetimi
Müşterilerinizi mükemmel hizmetle memnun edin ve çalışanlarınıza en iyi çalışan deneyimini sunun. Memnun müşteriler, artan satış ve üretkenliğin anahtarıdır. Üstün hizmet kalitesi memnun çalışanlarla başlar. Çünkü yüksek hizmet kalitesi sağlamak için verimli bir çalışma ortamına ihtiyaçları vardır.
Kullanım Örnekleri
Daha az ile, daha fazlasını yapın.
Kurumsal Hizmet Yönetimi
Otomatik self servis
BT ortamınızdaki mevcut tüm hizmetlerle Hizmet Kataloğunuzu kısa sürede çalışır duruma getirin.
→ Azure, AWS, Google Cloud veya birleşik uç nokta yönetimi çözümünüz için önceden yapılandırılmış bağlayıcılardan birini etkinleştirin ve yapılandırın.
→ Bağlayıcılar, tüm yazılım paketlerini, tüketimleri dahil bulut kaynaklarını ve cihazlarınızın envanterini otomatik ve sürekli olarak içe aktarır. Sistem bundan Hizmet Kataloğunuz için hizmetler oluşturur.
→ Son adımda, tek yapmanız gereken hizmetleri yayımlamak ve kullanıcılarınız bunları self servis portalı üzerinden sipariş edebilir. Dağıtım, herhangi bir ek çaba sarf etmeden otomatik olarak yapılır.
Kurumsal Hizmet Yönetimi
Bulut Gider Yönetimi
Buluta ulaşmak, onu kontrol altında tutmaktan daha kolaydır. Görünürlüğü artırın ve bulut harcamalarınızı optimize edin.
→ Hangi bulut hizmetlerinin maliyet faktörleri olduğunu ve bunları nasıl optimize edebileceğinizi analiz edin
→ Hizmet Kataloğu ve tümleşik Yapılandırma Yönetimi Veritabanı (CMDB) ile tümleştirerek, bulut maliyetlerinizi optimize etmek için değişiklikleri denetleyebilirsiniz.
→ Azure, AWS, Google ve diğer birçok ürünle kullanıma hazır entegrasyon, tüm cihaz, hizmet ve maliyet bilgilerini Matrix42 Cloud Gider Yönetimi uzantınızla eşitler
Kurumsal Hizmet Yönetimi
ITIL'e ve süreçlerinize sezgisel, az kodlu bir platform ekleyin
Tüm Matrix42 ürünleri Matrix42 düşük kodlu platform kullanılarak üretilmiştir. Arayüzde gördüğünüz her şeyi özelleştirmenize olanak tanıyan SolutionBuilder ve süreçlerinizi eşlemenizi ve otomatikleştirmenizi sağlayan Workflow Studio'dan oluşur. Hepsinden iyisi, her şey parmaklarınızın ucunda.
→ Düzen tasarımcısını bir iletişim kutusundan, gezintiden, panodan veya düşük kodlu SolutionBuilder'ın başka bir kullanıcı arabirimi (UI) öğesinden açın.
→ Yanıt verme konusunda endişelenmenize gerek kalmadan sürükle ve bırak yoluyla tüm ekranları oluşturabilir, özelleştirebilir ve genişletebilirsiniz - düşük kodlu Matrix42 SolutionBuilder bunu sizin için yapar.
→ Aynı şekilde, Workflow Studio ile süreçlerinizi tasarlayıp otomatikleştirebilir ve hizmet yönetiminizi gerçek bir güç merkezi haline getirebilirsiniz.
Kurumsal Hizmet Yönetimi
FireScope Güvenli Bulma ve Bağımlılık Eşleme (SDDM)
BT altyapıları giderek daha karmaşık hale geliyor. Tüm BT varlıklarına yönelik görünürlük eksikliği, hem kritik iş hizmetlerinin arıza risklerini hem de tespit edilmeyen cihazların veya BT değişikliklerinin oluşturduğu güvenlik risklerini artırır. Veya şirketler buluta geçmek istiyor, ancak bileşenlerin birbirlerine bağımlılıklarını bilmiyorlar. FireScope Güvenli Bulma ve Bağımlılık Eşleme burada devreye girer. BT kuruluşları, BT ortamları için aşağıdaki hizmet kapsamına sahip bir tür navigasyon sistemi alırlar:
→ Tüm BT varlıklarının bir hizmet haritası şeklinde kritik iş hizmetlerine atanması da dahil olmak üzere tüm BT altyapısının otomatik olarak kaydedilmesi,
→ Kritik iş hizmetlerinin tanımlanması ve kompozisyonlarının belgelendirilmesi,
→ Yalnızca ilgili hizmetlere yatırım yapılmasını sağlamak için BT varlıklarının kullanım derecesini belirleyin,
→ BT ortamındaki değişiklikler ve bunların iş hizmetleri üzerindeki etkileri gerçek zamanlı olarak kaydedilir,
→ CMDB verilerinin otomatik güncellenmesi ve bakımı,
→ Olayların daha hızlı kök neden tanımlaması sayesinde daha hızlı sorun çözümü.
Kurumsal Hizmet Yönetimi
FireScope Hizmet Performans Yöneticisi (SPM)
İş hizmetlerinizi en iyi durumda tutun ve maliyetli hizmet kesintilerinden kaçının. Güvenli Bulma ve Bağımlılık Eşleme üzerine kurulu olan FireScope Service Performance Manager, BT altyapınızın performansını ve kalitesini aşağıdaki yollarla analiz eder ve izler.
→ Performans durumuna genel bakış ve temel performans göstergelerinden sapmalar,
→ İş hizmetlerinde planlanan BT değişikliklerinin risk değerlendirmesi, maliyetli hizmet kesintilerinin önceden önlenmesi,
→ SLA aşılmadığında proaktif alarm.
Fazla Değerler
Matrix42 Kurumsal Hizmet Yönetimi İçin 3 İyi Neden
Matrix42 Enterprise Service Management'i buluttan edinebilir, kendi altyapınızda veya hibrit bir modelde şirket içinde çalıştırabilirsiniz.
BT'yi Hizmet Sağlayıcıya Dönüştürme
Tek bir çözümde standartlaşmış hizmet süreçleri aracılığıyla BT'nin rahatlatılması. Optimize edilmiş maliyetler ve tutarlı süreçler. BT'nizin başarı katkısını arttırır.
Platformlar Arası Uyumluluk
Lisans, sözleşme ve varlık yönetiminin optimizasyonu. Bulut Sisteminde Bile Uyumluluk Sağlanır.
Maliyet Açısından Optimize Edilmiş, Uçtan Uca Süreçler
Self servis ve sıfır temaslı BT aracılığıyla yazılım ve hizmetlerin otomatik olarak sunulması.
Hızlı ve Kolay İşe Alım
Mükemmel çalışan deneyimi, yeni çalışanların işe alınmasıyla başlar. Yüksek verimlilik ve memnun çalışanlar sağlayın.
7/24 self servis ile esneklik
Çalışanlarınız hareket halindeyken bile uygulamalara ve hizmetlere kolay ve güvenli erişim elde eder. Aynı zamanda, BT'nizi rahatlatırsınız.
Harici (bulut) hizmetlerin entegrasyonu
Dahili ve harici olarak satın alınan hizmetleri mevcut hizmet teklifinize kolayca ve güvenli bir şekilde entegre edebilirsiniz.
Süreçleri standartlaştırın ve otomatikleştirin
daha önce manuel olan süreçleri otomatikleştirin. Değerli zaman ve kaynaklardan tasarruf edersiniz.
Daha hızlı hizmet sunumu
Kullanıcılarınız yeni cihazlarını kendileri kaydeder. Uygulamalar ve hizmetler, kullanıcı profiline göre otomatik olarak dağıtılır. BT'niz daha da rahatlar, dağıtım hızlanır.
Daha fazla şeffaflık
Hizmet portföyünüze göz kulak olun. Bu, hizmetlerinizi, sözleşmelerinizi ve hizmet açıklamalarınızı, maliyetlerinizi, kullanım oranlarınızı ve elbette karlılığınızı içerir.
Hizmet maliyetlerini azaltın
Hizmetlerinizin maliyetini ve tüm varlıkların ve lisansların yaşam döngüsünü optimize edin.
Daha iyi kararlar
planlama süreçleri, denetimler veya müşterilerinizle müzakerelerden önce daha güncel ve yüksek kaliteli bilgilerden yararlanın.
Hizmet sağlayıcı olarak BT
bir hizmet sağlayıcı olarak, ITIL uyumlu® bir BT hizmet yönetimi çözümünün en iyi uygulamalarından yararlanır ve iş hedeflerine ulaşmaya daha fazla katkıda bulunursunuz.
Ürünler
Matrix42 Kurumsal Servis Yönetimi
Matrix42 Kurumsal Hizmet Yönetimi ile dağıtımdan hizmet yaşam döngüsü yönetimine ve kullanım ömrü sonuna (EoL) kadar tüm BT ve BT dışı süreçleri ve hizmetleri standartlaştırabilir ve yönetebilirsiniz. Entegre yapılandırma ve varlık yönetimi, tüm hizmet bileşenlerinin durumuna ilişkin görünürlük sağlayarak üretkenlik kısıtlamaları veya güvenlik olayları durumunda hizmet kalitesinin hızlı bir şekilde geri yüklenmesini sağlar. Ayrıca, maliyetlerinizi optimize eder ve veri güvenliği ve uyumluluğu sağlarsınız.
Verimliliğinizi Arttırın
Kullanıma Hazır Entegrasyon
Matrix42 Service Management, bütünsel Matrix42 Dijital Çalışma Alanı Yönetimi paketi ile yerel olarak entegre edilmiştir. Süreçler ve departmanlar arasında merkezi bir platformda, uçtan uca bir süreçte ve merkezi bir kullanıcı arabirimiyle çalışırsınız. Diğer çözümler mevcut arayüzler aracılığıyla kolayca entegre edilebilir.
→
ServiceNow
→
BPMN Workflow Integretion
→
Citrix
→
VMWare Airwatch
→
VMWare ESX
→
SAP Solution Manager
→
Lakeside Software
→
LanDesk Inventory (Ivanti)
→
Heat DSM 7 (Ivanti)
→
8MAN
→
Breeze BI
→
AppSphere ScriptRunner
→
Microsoft Power BI
→
Microsoft SharePoint
→
Microsoft Office 365
→
Microsoft Azure
→
Amazon Web Services (AWS)
→
Google Cloud
→
Microsoft Hyper-V
→
Serve&Charge
→
uvm.