top of page

Kurumsal Servis Yönetimi

Müşterilerinizi mükemmel hizmetle memnun edin ve çalışanlarınıza en iyi çalışan deneyimini sunun. Memnun müşteriler, artan satış ve üretkenliğin anahtarıdır. Üstün hizmet kalitesi memnun çalışanlarla başlar. Çünkü yüksek hizmet kalitesi sağlamak için verimli bir çalışma ortamına ihtiyaçları vardır.

Kullanım Örnekleri

Daha az ile, daha fazlasını yapın.

Kurumsal Hizmet Yönetimi

Otomatik self servis

BT ortamınızdaki mevcut tüm hizmetlerle Hizmet Kataloğunuzu kısa sürede çalışır duruma getirin.

Azure, AWS, Google Cloud veya birleşik uç nokta yönetimi çözümünüz için önceden yapılandırılmış bağlayıcılardan birini etkinleştirin ve yapılandırın.
 

Bağlayıcılar, tüm yazılım paketlerini, tüketimleri dahil bulut kaynaklarını ve cihazlarınızın envanterini otomatik ve sürekli olarak içe aktarır. Sistem bundan Hizmet Kataloğunuz için hizmetler oluşturur.
 

→ Son adımda, tek yapmanız gereken hizmetleri yayımlamak ve kullanıcılarınız bunları self servis portalı üzerinden sipariş edebilir. Dağıtım, herhangi bir ek çaba sarf etmeden otomatik olarak yapılır.

Kurumsal Hizmet Yönetimi

Bulut Gider Yönetimi

Buluta ulaşmak, onu kontrol altında tutmaktan daha kolaydır. Görünürlüğü artırın ve bulut harcamalarınızı optimize edin.

Hangi bulut hizmetlerinin maliyet faktörleri olduğunu ve bunları nasıl optimize edebileceğinizi analiz edin

Hizmet Kataloğu ve tümleşik Yapılandırma Yönetimi Veritabanı (CMDB) ile tümleştirerek, bulut maliyetlerinizi optimize etmek için değişiklikleri denetleyebilirsiniz.

→ Azure, AWS, Google ve diğer birçok ürünle kullanıma hazır entegrasyon, tüm cihaz, hizmet ve maliyet bilgilerini Matrix42 Cloud Gider Yönetimi uzantınızla eşitler

Kurumsal Hizmet Yönetimi

ITIL'e ve süreçlerinize sezgisel, az kodlu bir platform ekleyin

Tüm Matrix42 ürünleri Matrix42 düşük kodlu platform kullanılarak üretilmiştir. Arayüzde gördüğünüz her şeyi özelleştirmenize olanak tanıyan SolutionBuilder ve süreçlerinizi eşlemenizi ve otomatikleştirmenizi sağlayan Workflow Studio'dan oluşur. Hepsinden iyisi, her şey parmaklarınızın ucunda.

Düzen tasarımcısını bir iletişim kutusundan, gezintiden, panodan veya düşük kodlu SolutionBuilder'ın başka bir kullanıcı arabirimi (UI) öğesinden açın.

Yanıt verme konusunda endişelenmenize gerek kalmadan sürükle ve bırak yoluyla tüm ekranları oluşturabilir, özelleştirebilir ve genişletebilirsiniz - düşük kodlu Matrix42 SolutionBuilder bunu sizin için yapar.

→ Aynı şekilde, Workflow Studio ile süreçlerinizi tasarlayıp otomatikleştirebilir ve hizmet yönetiminizi gerçek bir güç merkezi haline getirebilirsiniz.

Kurumsal Hizmet Yönetimi

FireScope Güvenli Bulma ve Bağımlılık Eşleme (SDDM)

BT altyapıları giderek daha karmaşık hale geliyor. Tüm BT varlıklarına yönelik görünürlük eksikliği, hem kritik iş hizmetlerinin arıza risklerini hem de tespit edilmeyen cihazların veya BT değişikliklerinin oluşturduğu güvenlik risklerini artırır. Veya şirketler buluta geçmek istiyor, ancak bileşenlerin birbirlerine bağımlılıklarını bilmiyorlar. FireScope Güvenli Bulma ve Bağımlılık Eşleme burada devreye girer. BT kuruluşları, BT ortamları için aşağıdaki hizmet kapsamına sahip bir tür navigasyon sistemi alırlar:

→ Tüm BT varlıklarının bir hizmet haritası şeklinde kritik iş hizmetlerine atanması da dahil olmak üzere tüm BT altyapısının otomatik olarak kaydedilmesi,

→ Kritik iş hizmetlerinin tanımlanması ve kompozisyonlarının belgelendirilmesi,

→ Yalnızca ilgili hizmetlere yatırım yapılmasını sağlamak için BT varlıklarının kullanım derecesini belirleyin,

→ BT ortamındaki değişiklikler ve bunların iş hizmetleri üzerindeki etkileri gerçek zamanlı olarak kaydedilir,

→ CMDB verilerinin otomatik güncellenmesi ve bakımı,

→ Olayların daha hızlı kök neden tanımlaması sayesinde daha hızlı sorun çözümü.

Kurumsal Hizmet Yönetimi

FireScope Hizmet Performans Yöneticisi (SPM)

İş hizmetlerinizi en iyi durumda tutun ve maliyetli hizmet kesintilerinden kaçının. Güvenli Bulma ve Bağımlılık Eşleme üzerine kurulu olan FireScope Service Performance Manager, BT altyapınızın performansını ve kalitesini aşağıdaki yollarla analiz eder ve izler.

Performans durumuna genel bakış ve temel performans göstergelerinden sapmalar,

İş hizmetlerinde planlanan BT değişikliklerinin risk değerlendirmesi, maliyetli hizmet kesintilerinin önceden önlenmesi,

→ SLA aşılmadığında proaktif alarm.

Fazla Değerler

Matrix42 Kurumsal Hizmet Yönetimi İçin 3 İyi Neden

Matrix42 Enterprise Service Management'i buluttan edinebilir, kendi altyapınızda veya hibrit bir modelde şirket içinde çalıştırabilirsiniz.

BT'yi Hizmet Sağlayıcıya Dönüştürme

Tek bir çözümde standartlaşmış hizmet süreçleri aracılığıyla BT'nin rahatlatılması. Optimize edilmiş maliyetler ve tutarlı süreçler. BT'nizin başarı katkısını arttırır.

Platformlar Arası Uyumluluk

Lisans, sözleşme ve varlık yönetiminin optimizasyonu. Bulut Sisteminde Bile Uyumluluk Sağlanır.

Maliyet Açısından Optimize Edilmiş, Uçtan Uca Süreçler

Self servis ve sıfır temaslı BT aracılığıyla yazılım ve hizmetlerin otomatik olarak sunulması.

Hızlı ve Kolay İşe Alım

Mükemmel çalışan deneyimi, yeni çalışanların işe alınmasıyla başlar. Yüksek verimlilik ve memnun çalışanlar sağlayın.

7/24 self servis ile esneklik

Çalışanlarınız hareket halindeyken bile uygulamalara ve hizmetlere kolay ve güvenli erişim elde eder. Aynı zamanda, BT'nizi rahatlatırsınız.

Harici (bulut) hizmetlerin entegrasyonu

Dahili ve harici olarak satın alınan hizmetleri mevcut hizmet teklifinize kolayca ve güvenli bir şekilde entegre edebilirsiniz.

Süreçleri standartlaştırın ve otomatikleştirin

daha önce manuel olan süreçleri otomatikleştirin. Değerli zaman ve kaynaklardan tasarruf edersiniz.

Daha hızlı hizmet sunumu

Kullanıcılarınız yeni cihazlarını kendileri kaydeder. Uygulamalar ve hizmetler, kullanıcı profiline göre otomatik olarak dağıtılır. BT'niz daha da rahatlar, dağıtım hızlanır.

Daha fazla şeffaflık

Hizmet portföyünüze göz kulak olun. Bu, hizmetlerinizi, sözleşmelerinizi ve hizmet açıklamalarınızı, maliyetlerinizi, kullanım oranlarınızı ve elbette karlılığınızı içerir.

Hizmet maliyetlerini azaltın

Hizmetlerinizin maliyetini ve tüm varlıkların ve lisansların yaşam döngüsünü optimize edin.

Daha iyi kararlar

planlama süreçleri, denetimler veya müşterilerinizle müzakerelerden önce daha güncel ve yüksek kaliteli bilgilerden yararlanın.

Hizmet sağlayıcı olarak BT

bir hizmet sağlayıcı olarak, ITIL uyumlu® bir BT hizmet yönetimi çözümünün en iyi uygulamalarından yararlanır ve iş hedeflerine ulaşmaya daha fazla katkıda bulunursunuz.

Ürünler

Matrix42 Kurumsal Servis Yönetimi

Matrix42 Kurumsal Hizmet Yönetimi ile dağıtımdan hizmet yaşam döngüsü yönetimine ve kullanım ömrü sonuna (EoL) kadar tüm BT ve BT dışı süreçleri ve hizmetleri standartlaştırabilir ve yönetebilirsiniz. Entegre yapılandırma ve varlık yönetimi, tüm hizmet bileşenlerinin durumuna ilişkin görünürlük sağlayarak üretkenlik kısıtlamaları veya güvenlik olayları durumunda hizmet kalitesinin hızlı bir şekilde geri yüklenmesini sağlar. Ayrıca, maliyetlerinizi optimize eder ve veri güvenliği ve uyumluluğu sağlarsınız.

Servis Yönetimi

Yeni nesil hizmetler sunun! Bu, BT üzerindeki yükü azaltır, maliyetlerinizi optimize eder ve daha az çabayla daha fazlasını başarır.

Yazılım Varlık Yönetimi

Lisansınızı, sözleşmenizi ve varlık yönetiminizi optimize edin. Bulut da dahil olmak üzere tüm platformlarda uyumluluğu sağlayın.

Dijital Çalışma Alanı Platformu

İhtiyaçlarını değil, çözümü özelleştirin. Daha fazla üretkenlik ve güvenlik için platform. Tüm tarayıcılarda ve cihazlarda birleşik kullanıcı deneyimi.

Verimliliğinizi Arttırın

00-oracle-compliance-teaser-img.jpg

Oracle Uyumluluğu

Matrix42 Oracle Compliance ile denetimler sırasında sürpriz olmaz. İyi hazırlanmışsınızdır, güvenlik açıkları belirlersiniz ve bir denetçinin bakış açısından hangi lisansları, seçenekleri, paketleri veya ticari özellikleri kullandığınızı önceden bilirsiniz.

produkte-sda-teaser-img.jpg

Hizmet Masası Analitiği

Hizmet masanızın hareket verilerini analiz etmeye yönelik geliştirme, daha iyi kararlar almak ve daha yüksek kaynak verimliliği elde etmek için önemli KPI'ları, gider sürücülerini ve darboğazları belirlemenize yardımcı olur.

produkte-lis-teaser-img.jpg

Lisans Zekası Hizmeti Premium

Matrix42 Lisans Zekası Hizmeti (LIS) Premium, lisanlarınızın otomatik olarak tanınması ve doğru şekilde rezerve edilmesi konusunda sizi destekler.

produkte-ibm-teaser-img.jpg

IBM Uyumluluğu

IBM lisans kullanımınız üzerinde şeffaflık sağlayın. Denetim risklerini azaltmak için lisans maliyetlerini optimize edin ve ILMT tuzaklarından kaçının.

Kullanıma Hazır Entegrasyon

Matrix42 Service Management, bütünsel Matrix42 Dijital Çalışma Alanı Yönetimi paketi ile yerel olarak entegre edilmiştir. Süreçler ve departmanlar arasında merkezi bir platformda, uçtan uca bir süreçte ve merkezi bir kullanıcı arabirimiyle çalışırsınız. Diğer çözümler mevcut arayüzler aracılığıyla kolayca entegre edilebilir.

ServiceNow

BPMN Workflow Integretion

Citrix

VMWare Airwatch

VMWare ESX

SAP Solution Manager

Lakeside Software

LanDesk Inventory (Ivanti)

Heat DSM 7 (Ivanti)

8MAN

Breeze BI

AppSphere ScriptRunner

Microsoft Power BI

Microsoft SharePoint

Microsoft Office 365

Microsoft Azure

Amazon Web Services (AWS)

Google Cloud

Microsoft Hyper-V

Serve&Charge

uvm.

bottom of page